خدمه نفتکش توقیف شده ایرانی آزاد شدند
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دولت پاکستان هفته های اخیر اعلام کرده بود که بازگشت ۲۲ دریانوردی ایرانی که نفتکش آنان توسط آمریکا توقیف شده بود، را تسهیل کرده و این افراد پس از انتقال به کراچی، به ایران بازگردانده می شوند. در همین حال روابط عمومی سرکنسولگری ایران در شهر بندری کراچی […]
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، دولت پاکستان هفته های اخیر اعلام کرده بود که بازگشت ۲۲ دریانوردی ایرانی که نفتکش آنان توسط آمریکا توقیف شده بود، را تسهیل کرده و این افراد پس از انتقال به کراچی، به ایران بازگردانده می شوند.
در همین حال روابط عمومی سرکنسولگری ایران در شهر بندری کراچی در جنوب پاکستان اعلام کرد که گروه ۲۲ نفره خدمه ایرانی امروز با حضور مسوولان نمایندگی وزارت خارجه پاکستان در کراچی وارد اسکله بندر کراچی شده و پس از طی ثبت تشریفات ورود اضطراری، تحویل نماینده این سرکنسولگری شدند.
گروه دریانوردان ایرانی با هماهنگی سرکنسولگری کشورمان در کراچی، پس از طی مراحل اداریِ تحویل و هماهنگی با مقامات ایالتی، اسکان و اقامت در محل مناسب تا روزهای آینده به میهن اسلامی بازمیگردند.
یکشنبه گذشته (۳۱ خرداد ۱۳۰۵) آژانس امنیت دریایی پاکستان اعلام کرد که هشت صیاد ایرانی که اخیرا در پی حادثه برای قایقشان نجات یافته بودند، به بندر شهر کراچی منتقل شدهاند و این افراد روز بعد با هماهنگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران به کشور بازگشتند.



