گردشگری 724 | دنیای گردشگری
  • گردشگری 724
  • میراث فرهنگی
    • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • جاهای دیدنی ایران و جهان
    • مقاصد سفر
  • راهنمای سفر
  • هتل‌ها
  • غذا و رستوران
  • اقتصاد گردشگری
    • بانک و فارکس
      • ارزدیجیتال
    • صنعت و تجارت و خدمات
      • خودرو
    • کارآفرینی و بازاریابی
    • اخبار گوناگون عمومی و سرگرمی
      • پزشکی، سلامت و زیبایی
      • سیاسی، اجتماعی و حقوقی
      • کشاورزی و دامپروری
      • فناوری
      • ورزشی
  • 724
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
۶
آذر
  • گردشگری 724
  • میراث فرهنگی
    • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • جاهای دیدنی ایران و جهان
    • مقاصد سفر
  • راهنمای سفر
  • هتل‌ها
  • غذا و رستوران
  • اقتصاد گردشگری
    • بانک و فارکس
      • ارزدیجیتال
    • صنعت و تجارت و خدمات
      • خودرو
    • کارآفرینی و بازاریابی
    • اخبار گوناگون عمومی و سرگرمی
      • پزشکی، سلامت و زیبایی
      • سیاسی، اجتماعی و حقوقی
      • کشاورزی و دامپروری
      • فناوری
      • ورزشی
  • 724
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
پاکشوما در ۵۰ سالگی ریبرندینگ کرد / رونمایی از برند سازمانی "الف" در رویداد داستان دستان

پاکشوما در ۵۰ سالگی ریبرندینگ کرد / رونمایی از برند سازمانی “الف” در رویداد داستان دستان

صنعت و تجارت و خدمات

پاکشوما، برند نام‌آشنای صنعت لوازم خانگی ایران، دوشنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در آستانه ۵۰ سالگی خود در رویدادی با عنوان “داستان دستان” از هویت بصری، کلامی و مفهومی خود و تغییر گروه پاکشوما به گروه “الف” رونمایی کرد. 

اقتصاد آنلاین
اسفند 7, 1403
107 بازدیدها
0 Comments

اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛ پاکشوما در پایان سال ۱۴۰۳ و در آستانه ۵۰ سالگی با یک ری‌برندینگ فصل جدیدی را در صنعت لوازم خانگی ایران آغاز کرد؛ مراسم رونمایی از هویت جدید برند پاکشوما با عنوان “داستان دستان” با حضور جمعی از متخصصان صنعت، نمایندگان فروش، مدیران ارشد و اهالی رسانه، ۲۹ بهمن ماه سال ۱۴۰۳ در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد. در این مراسم اعلام شد که گروه پاکشوما به گروه “الف” تغییر پیدا کرده است. هلدینگ الف، برندهای لوازم خانگی و تهویه مطبوع پاکشوما، میوا و آستریا (برند تولید لوله مسی) را تحت پوشش دارد و به‌ عنوان برند کارفرمایی و هلدینگ‌ مادر حدود ۵ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده است.

پاکشوما در فرآیند ری‌برندینگ که با هدف به‌روزرسانی هویت بصری، کلامی، مفهومی و استراتژی شکل گرفته یک شخصیت جدید برای خود تعریف کرده است. این کاراکتر تازه از پاکشوما شامل دو بعد اصلی و فرعی است. در بعد اصلی، پاکشوما شخصیت خود را “مراقب و حامی” با ویژگی‌هایی، چون سخاوتمندی، پشتیبانی و محبت توصیف کرده و در بعد فرعی خود را “حاکم” با ویژگی‌هایی مثل رهبری، قانون‌گذاری و اصالت می‌داند. 
 
شعار این برند “اساس آسایش” است؛ و چشم انداز پاکشوما تبدیل شدن به پیش‌روترین و و مورد اعتمادترین برند لوازم خانگی در ایران و منطقه است و آینده‌ای که در آن آسایش یک استاندارد است…
 
این تغییرات نشان‌دهنده تحولی اساسی در برندینگ و تصویر ذهنی پاکشوما نزد مخاطبان و مشتریان است.
 
برند پاکشوما از این پس. 

اما چرا پاکشوما ریبرندینگ کرد؟

ریبرندینگ پاکشوما یک حرکت استراتژیک برای تقویت ارتباط با مشتریان، افزایش سهم بازار و آماده‌سازی برای حضور بین‌المللی است. توسعه بازار پاکشوما یکی از دلایلی است که مدیران ارشد این برند به فکر بیافتند که استراتژی، هویت و رویکرد جدیدی برای این برند درنظر بگیرند و البته این تغییرات فراتر از یک تحول ظاهری و نشان از تعهد عمیق پاکشوما به نسبت به بهبود زندگی مصرف کنندگان محصولات این برند، افزایش نوآوری در صنعت لوازم خانگی و تجربه‌ای خاص از آسایش و رفاه است. درواقع برند‌های موفق همیشه خود را با تغییرات صنعت و نیاز‌های مشتریان وفق می‌دهند و با تغییرات بازار همگام می‌شوند؛ پاکشوما قصد دارد با این ریبرندینگ با زبانی جدید و رویکردی مشتری محور با مخاطب خود تعاملی قوی‌تر از پیش داشته باشد و حضور خود را در بازار بیش از پیش کند؛ همچنین ورود قدرتمندتر این برند به بازار‌های جهانی و توسعه بین‌المللی از جمله دلایلی‌ست که پاکشوما ریبرندینگ کرد.

در این مراسم “رضا منجی‌زاده” مدیر برند و بازاریابی پاکشوما، “سوده حبیبی” مدیرعامل و هم‎‌بنیانگذار شرکت ReWise، “بابک کاظمی بجستانی” مدرس و مشاور برندسازی و بازاریابی و عضو هیئت مدیره آژانس ۱۰۰۱ برندینگ، “دامون خانجان‌زاده” طراح گرافیک و تایپوگرافی، “مرتضی اشجاری” مدیر ارتباطات و بازاریابی پاکشوما، “محمد کوچک‌زاده” استراتژیست ارشد برند از آژانس ۱۰۰۱برندینگ سخنرانی کردند.

سه اصل کلیدی در هویت جدید پاکشوما؛ هویت جدید برند پاکشوما بر سه محور اساسی استوار است.

۱. نوآوری و پیشرفت تکنولوژیک پاکشوما با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها و استاندارد‌های بین‌المللی، محصولاتی هوشمند، کارآمد و بادوام را در صنعت لوازم خانگی و تهویه مطبوع به بازار عرضه می‌کند. این برند در تلاش است تا با توسعه فناوری‌های نوین، نیاز‌های مصرف‌کنندگان امروزی را به بهترین شکل پاسخ دهد.

۲. تأکید بر آرامش و اعتماد مشتریان پاکشوما تنها یک برند تولیدکننده لوازم خانگی و صنایع تهویه مطبوع نیست، بلکه یک همراه همیشگی برای خانواده‌هاست. ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی کاربرپسند، حس آرامش و اطمینان را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

۳. تقویت جایگاه برند در بازار پاکشوما با حفظ اصالت و تکیه بر پیشینه خود، مسیر جدیدی را در راستای پایداری، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و افزایش سهم بازار در پیش گرفته است. این برند نه‌تنها به‌عنوان یک انتخاب قابل‌اعتماد برای مصرف‌کنندگان ایرانی شناخته می‌شود، بلکه در مسیر تبدیل‌شدن به یک برند جهانی نیز گام برمی‌دارد.

تعداد بازدید : 0

کد ویدیو

دانلود ویدیو

فیلم اصلی

نوشته های مرتبط:

  • خیز بلند آستریا برای تسخیر بازار‌های جهانی مس
    خیز بلند آستریا برای تسخیر بازار‌های جهانی مس
  • بهترین هتل های تهران
    بهترین هتل های تهران
  • مجموعه هتل های پارسیان
    مجموعه هتل های پارسیان
  • مالک اسپیناس پالاس، لوکس‌ترین هتل تهران کیست؟
    مالک اسپیناس پالاس، لوکس‌ترین هتل تهران کیست؟

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =

اخبار گردشگری

  • حمام وکیل شیراز؛ تاریخچه، نقشه و عکس
  • پورشه به صورت رسمی از هیوندای کپی کرد!
  • موزه هنرهای معاصر اصفهان؛ تاریخچه، نقشه، عکس
  • تاریخ پارت ها (اشکانیان) در ایران باستان (247 پیش از میلاد تا 224)
  • هنر آینه کاری سنتی؛ تاریخچه، شیوه‌ها، کاربردها
  • کلم پلو شیرازی؛ روش طبخ، سرو و مواد اولیه
  • تخت سلیمان؛ تاریخچه، نقشه و عکس
  • افسانه همای سعادت؛ پرنده افسانه‌ای ایرانی!
  • موزه آبگینه؛ تاریخچه، نقشه و عکس
  • باقالی پلو مجلسی؛ طرز تهیه و نحوه سرو
  • موزه مردم شناسی تهران؛ تاریخچه، نقشه و عکس
  • حرم شاه عبدالعظیم حسنی؛ تاریخچه و معماری چشم‌نواز
  • خانقاه ها؛ تاریخچه، معماری، اجزا، مراسم
  • تاریخ سلجوقیان، تهاجم سلجوقیان به ایران در سده یازده میلادی (از 1040 تا 1194 میلادی)
  • هشدار آلودگی هوا و کمبود ماسک N۹۵ | قیمت تصفیه هوا نجومی شد
  • درباره گردشگری 724
  • حریم شخصی کاربران
  • بازنشر محتوا
  • ارتباط با تیم گردشگری 724
  • خرید رپورتاژآگهی
  • عصر گردشگری
  • قیمت تور مالدیو

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به  گردشگری 724 است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

  • گردشگری 724
  • میراث فرهنگی
    • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • جاهای دیدنی ایران و جهان
    • مقاصد سفر
  • راهنمای سفر
  • هتل‌ها
  • غذا و رستوران
  • اقتصاد گردشگری
    • بانک و فارکس
      • ارزدیجیتال
    • صنعت و تجارت و خدمات
      • خودرو
    • کارآفرینی و بازاریابی
    • اخبار گوناگون عمومی و سرگرمی
      • پزشکی، سلامت و زیبایی
      • سیاسی، اجتماعی و حقوقی
      • کشاورزی و دامپروری
      • فناوری
      • ورزشی
  • 724
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس