گردشگری 724 | دنیای گردشگری
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
۱۷
تیر
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس

افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت تخت‌های مراکز اقامتی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محسنی در اولین جلسه ستاد خدمات سفر استان هرمزگان ضمن تشکر از عملکرد سال گذشته، بر لزوم ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران تأکید کرد. وی از شهرداران خواست تا با نظارت بیشتر بر پارک‌ها و بوستان‌ها و امکانات موجود در آن‌ها بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران بیشتر توجه کنند. […]

دی 29, 1403 یک دقیقه خواندن
چاپ خبر

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد محسنی در اولین جلسه ستاد خدمات سفر استان هرمزگان ضمن تشکر از عملکرد سال گذشته، بر لزوم ارائه خدمات مطلوب‌تر به گردشگران تأکید کرد.

وی از شهرداران خواست تا با نظارت بیشتر بر پارک‌ها و بوستان‌ها و امکانات موجود در آن‌ها بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران بیشتر توجه کنند.

محسنی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی ظرفیت تخت‌های مراکز اقامتی استان، افزود: این اقدام در راستای بهبود زیرساخت‌های گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران انجام‌شده است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان از شهرداران شهرهای ساحلی خواست تا محدوده‌های ساحلی و محل استقرار امداد و نجات را مشخص و به این مسئله توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در خصوص اپلیکیشن مدیریت سفر هوشمند به جزایر گفت: کارگزار برای پشتیبانی قراردادی با دانشگاه تهران منعقد کرده که در روزهای آینده این اپلیکیشن به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی می‌شود اما مستلزم پشتیبانی مالی ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط است.

محسنی با اشاره با تأکید بر رویکردهای فرهنگی و آموزشی در ترویج حجاب گفت: هرمزگان و مردم استان ازلحاظ پوشش بی‌نظیر هستند و هویت فرهنگی این منطقه هستند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان تأکید کرد: کمیته‌های عضو ستاد خدمات سفر استان با همکاری ارگان‌های مرتبط، فرهنگ عفاف و حجاب را تقویت کنند.

من رو دنبال کنید نویسنده:

کارشناس روابط عمومی دیجیتال

سلام من امیر حبیب زاده هستم، دانش آموخته مدیریت بازرگانی که چندسالی هست در حوزه دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی دیجیتال (Digital Pr) در حال فعالیت و خدمت رسانی به شما عزیزانم.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 2 =

    پیشنهاد ویژه

    • 5″بهترین پیتزا ناپولیتن تهران” کجاست؟+(آدرس،تلفن)
    • تمدید مهلت ارسال آثار به دومین کنگره ملی حضرت آیت‌الله ملک حسینی
    • آخرین شب عزاداری شاخسی در تبریز
    • بازار تاریخی سرپوشیده تبریز میزبان دستجات عزاداری حسینی
    • جلسه هماهنگی برگزاری گرامیداشت روز مشروطه ۱۴۰۴
    • سودآوری از فعالیت‌های اصلی «تجلی» در راه است
    • تالاب خشکیده «صالحیه» منشأ گرد و غبار در تهران
    • «ومعادن» زمان برگزاری مجمع خود را اعلام کرد
    • حداقل گارانتی لوازم خانگی و صوتی‌تصویری ۲۴ ماه شد
    • جاسوس یا فناوری؟
    • ثبت ۵۰ مسجد در ۱۴ استان در فهرست موقت یونسکو
    • گردشگری 724
    • ارتباط با تیم گردشگری 724
    • حریم شخصی کاربران گردشگری 724
    • خرید رپورتاژ
    • درباره گردشگری 724
    • شرایط بازنشر محتوا
    • عصر گردشگری
    • قیمت تور مالدیو
    • با تور روسیه از مشهد، یک شب مهمان ما در مشهد باشید!

    info@gardeshgari724.ir

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به  گردشگری 724 است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    • گردشگری 724
    • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
    • هتل ها
    • مقاصد سفر
    • غذا و رستوران
    • میراث فرهنگی
    • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
    • راهنمای سفر
    • سایر
      • همسفر ایرانی
      • بلیط اتوبوس