گردشگری 724 | دنیای گردشگری
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
۱۷
تیر
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
صنعت مالی هفدهم محور شورای سیاست گذاری وزارت اقتصاد

صنعت مالی هفدهم محور شورای سیاست گذاری وزارت اقتصاد

نخستین جلسه شورای سیاست گذاری هفدهمین رویداد صنعت مالی ایران با حضور نمایندگان نهادها و سازمان های تابعه و سایر ارگان های مرتبط در وزارت اقتصاد برگزار شد.

فروردین 22, 1404 7 دقیقه خواندن
چاپ خبر
– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار تسنیم، نخستین نشست شورای سیاستگذاری هفدهمین رویداد بین المللی صنعت مالی ایران با حضور نمایندگان سازمان بورس و اوراق بهادار، نمایندگان بانک ها و بیمه مرکزی، کانون کارگزاران، کانون نهادهای سرمایه گذاری، دبیر کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران، دبیر انجمن فین تک ایران و معاونت فناوری ریاست جمهوری و گروه بانیان امید به عنوان مجری برگزاری این نمایشگاه به میزبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

در این نشست تخصصی با بررسی آخرین اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری موثر هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی کشور، نسبت به بررسی چالش های گذشته و رفع آنها و همچنین تخصیص برخی ضرورت ها و دستورالعمل ها به منظور ارتقای کمی و کیفی این دوره از نمایشگاه مذکور تاکید شد.

رویداد صنعت مالی پیشتاز امید آفرینی در جامعه

در این جلسه آرام رشیدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد و رئیس شورای سیاستگذاری هفدهمین رویداد صنعت مالی ایران با اشاره به لزوم برگزاری موثر این رویداد همراستا با شعار سرمایه گذاری بر روی تولید در سال جاری تاکید کرد: اهداف نمایشگاه صنعت مالی ایران با پرهیز از تبدیل شدن به یک رویداد تشریفاتی باید به نحوی تعیین شود که با محوریت شعار سال و در راستای معرفی دستاوردهای صنعت مالی کشور به منظور ارایه چالش ها در صنایع تولیدی بتواند کار عملیاتی و خروجی عینی دربرداشته باشد .

وی بر لزوم حرکت به سمت امیدآفرینی در جامعه به عنوان یکی از اهداف اصلی برگزاری چنین رویدادهایی تاکید کرد و افزود: تعیین زمان مشخص برای برگزاری نمایشگاه صنعت مالی می بایست با همفکری اعضای شورای سیاست گذاری بررسی و تعیین شود و در عین حال پیرامون راه اندازی دبیرخانه دائمی نمایشگاه صنعت مالی، حضور پر رنگ بانک و بیمه ها و شرکت های سرمایه گذاری و بورسی، شعار و اهداف نمایشگاه و سایر موضوعات مهم آن می بایست در این شورا مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به چالش های متفاوت برگزاری رویداد صنعت مالی در مقاطع زمانی مختلف عنوان کرد: نمایشگاه صنعت مالی هفدهم با توجه به دغدغه رئیس جمهور مبنی بر ثمر بخش بودن فعالیت ها و نتیجه موثر اقدام های عملی می بایست هدفمند و با تفاوت اساسی نسبت به دوره های قبلی ظاهر شود تا بتواند مورد اقبال همه فعالان و ذی نفعان حوزه های اقتصادی کشور قرار گیرد.

دورنمای نمایشگاه صنعت مالی 1404

در ادامه نیز صالح سپاسدار طهران مجری برگزاری رویداد هفدهم صنعت مالی با ارائه گزارشی از دستاوردهای تحقق یافته از برگزاری رویدادهای موفق گذشته عنوان کرد:با توجه به شعار امسال مبنی بر سرمایه گذاری بر روی تولید و همچنین برنامه دولت چهاردهم برای افزایش رشد اقتصادی از طریق رونق تولید، تمرکز اصلی رویداد هفدهم صنعت مالی نیز اشاعه و بسط این دو بُعد اصلی و موثر در تعامل با مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد بود.

وی راه اندازی سه استیج رسانه ای در رویداد صنعت مالی و همچنین انتخاب برترین ها از لحاظ مشارکت در نمایشگاه و مسابقات فین تک در حوزه های مالی و سرمایه گذاری بویژه شرکت های دانش بنیان را از دیگر تمهیدات اندیشیده شده در رویداد امسال صنعت مالی عنوان کرد و افزود: شورای سیاست گذاری نمایشگاه صنعت مالی با ارائه پیشنهاد و راهکار موثر به مجری برگزاری این رویداد می تواند نقش موثری در برگزاری هر چه بهتر آن ایفا کند.

وی افزود: تداوم همکاری با کمیته علمی نمایشگاه با هدف ارتقا و هدایت جریان علمی و تخصصی در دوره هفدهم و در عین حال برنامه برای برگزاری یک همایش با مدلی بر اساس اجلاس داووس با قابلیت  اتاق های گفتگوی تخصصی ویژه متخصصان از رویکردهای جدید در این دور از نمایشگاه صنعت مالی به شمار می  رود که فعالان صنایع بزرگ کشور درحوزه های مهمی مثل نفت و انرژی و پتروشیمی در فضایی ویژه می توانند با شرکای تجاری ایرانی و خارجی تبادل نظر و یا تفاهم نامه های همکاری امضا کنند.

فرصت رسانه ای نمایشگاه هفدهم برای بازارسرمایه

امیر لعلی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس در این نشست نمایشگاه صنعت مالی را به مثابه یک بازار عنوان کرد و افزود: مشارکت کنندگان نمایشگاه اعم از نهادهای مالی، ارکان و بانک و بیمه به عنوان عرضه کنندگان خدمات می بایست ضمن شناخت کافی از انتظارات متقاضیان که عموم استفاده کنندگان از خدمات مالی در کشور هستند، باید از فرصت رسانه ای این رویداد به نحو موثری بهره برداری کنند.

وی افزود: چنانچه قرار باشد که ذی نفعان و ارکان بازار سرمایه در چنین رویداد مهمی به صورت همه جانبه حضور داشته باشند باید تضمین لازم برای عایدی شیرین ناشی از برگزاری این رویداد دریافت کنند.

این مقام مسئول بر پای بندی سازمان بورس به نظام راهبری و حاکمیت شرکتی در دوره جدید مدیریتی سازمان بورس اشاره کرد و افزود: نهاد ناظر بازار سرمایه در امور داخلی ارکان و حتی ذی نفعان این بازار نمی تواند دخالت کند و از هرگونه الزام برای حضور یا صدور بیانیه تحریم و اقدام های مشابه همواره پرهیز می کند.

لزوم برگزاری باشکوه رویداد صنعت مالی با حضور بازیگران بیمه

جواد گودرزی مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی نیز در این جلسه بر لزوم برگزاری افتتاحیه باشکوه و در شان صنعت مالی کشور تاکید کرد و گفت: لزوم رعایت جزییات در تشریفات برگزاری رویداد هفدهم صنعت مالی اعم از تعیین جایگاه میهمانان و مدعوین در روز افتتاحیه و یا کنداکتور معین و حتی اقدام برای تامین و حراست جلسه افتتاحیه در سطوح عالی می تواند به برخی انتظارات و توقعات این نمایشگاه پاسخ دهد.

سعید شهبازی مدیر کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت و دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک ها اما در این جلسه بر لزوم حضور پررنگ رسانه ها و پوشش اخبار نمایشگاه در رویداد هفدهم سخن گفت و افزود: تخصیص جایگاهی ویژه برای رسانه ها و امکان دسترسی بهتر مشارکت کنندگان به آنها می تواند برای صاحبان صنایع،مدیران بانک ها و بیمه ها و سایر ذی نفعان حاضر در این رویداد جذاب باشد.

کارگزارها چشم انتظار مشوق

حسن رضائی پور دبیر کل کانون کارگزاران در این نشست از تفاوت جریان درامد عملیاتی شرکت های کارگزاری با بانک ها و بیمه سخن گفت و ضمن تاکید بر لزوم تثبیت تاریخ برگزاری نمایشگاه صنعت مالی در زمان تقویمی مشخص و ساعت بازدید موثر برای حضور کارگزاران و فعالان بازار سهام تاکید کرد و افزود: امروز کارگزاری ها برای هزینه های خود محتاط تر شده اند و علاقه مند هستند سازمان بورس و دولت در کاهش این هزینه ها به آنها کمک کنند. از اینرو افزایش مشوق ها در کنار ضرورت حضور کارگزاری های بزرگ و پیش رو در این رویداد برای فعالان صنعت کارگزاری اجتناب ناپذیر بوده و با وجود اقبال برای حضور در این رویداد اما انتظار دارند هزینه های جانبی این رویداد تسهیل و تعدیل شود.

رویداد مبارک صنعت مالی برای کانون ها

سیاوش وکیلی معاون اجرایی کانون نهادهای سرمایه گذاری نیز در این نشست ضمن استقبال از برگزاری شورای سیاست گذاری هفدهمین نمایشگاه صنعت مالی در سطح مدیران کل روابط عمومی وزارت اقتصاد و نهادهای تابعه افزود: نفس برگزاری نمایشگاه مالی بی تردید اتفاق مبارکی است اما باید با تدبیر به نحوی اقدام کرد که بالاترین خروجی موثر را بدست آورد.

چالش برندینگ بانک ها و نسل جدید هزاره با ادبیات مالی

سید محمد حسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین و نماینده کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی نیز در این نشست بر ضعف برندینگ در تبلیغات و اطلاع رسانی به عنوان یک معضل در صنعت مالی تاکید کرد و افزود: با توجه به تغییر ذائقه خدمات رسانی بانک ها به مشتریان و الکترونیکی شدن آنها بر پایه دیجیتال باید در شرابط امروز بطور واضح سیاست وزارت اقتصاد و نهادهای تابعه آن برای حضور در رویداد صنعت مالی را شناخت و بر اساس آن هیات مدیره های بانک ها برای هزینه کردن در این نمایشگاه توجیه کرد.

دبیر کمیسیون هماهنگی روابط عمومی بانک های خصوصی از لزوم تعادل برای برندینگ در موضوع تبلیغات محتوایی و تجاری بانک ها سخن گفت و افزود: با توجه به متفاوت شدن ابزارهای خبری و رسانه های و ظهور ابزارهای اطلاع رسانی نوین می بایست طرحی نو پدید آورد تا نسل جدید هزاره که با اینترنت بزرگ شده اند بتوانند با چنین رویدادهایی و ادبیات آن ارتباط بگیرند.

حل چالش گفتمانی فین تک ها با رگولاتور در رویداد هفدهم

در ادامه جلسه، بهروزی مشاور اجرایی کانون بانک های خصوصی از نمایشگاه صنعت مالی تحت عنوان دورهمی فعالان این صنعت در هر سال یاد کرد و افزود: از جنبه هزینه و فایده حضور در این رویدادها باید دستاوردهای سنوات کذشته آنرا برای اعضای هیات مدیره بانک ها به نحو موثری توجیه کرد تا نقش پر رنگ تری در این رویداد ایفا کنند.

ایمان ملکا، دبیر انجمن فین تک  اما در این نشست با اشاره به رسته های مختلف کسب و کار در صنعت فین تک افزود: با توجه به مسائل مختلف فعالان فین تک با رگولاتور، حضور در رویداد صنعت مالی هفدهم می تواند کمک شایانی به ترویج گفتمان فعالان فین تک و کمک به حل چالش ها در جهت ایجاد ادبیات مشترک با بانک مرکزی بیانجامد.

توکلی دبیر کمیسیون سرمایه گذاری اتاق ایران نیز در ادامه این نشست بر اهمیت خروجی نمایشگاه هفدهم صنعت مالی تاکید و گفت: مزیت حضور بخش خصوصی و بازرگانان کشور در رویداد صنعت مالی می بایست به طور شفاف اطلاع رسانی و جذابیت های آن ظاهر شود.

دانش بنیان ها دستاورد رویداد هفدهم صنعت مالی

در ادامه این نشست، کمالی نماینده دبیر تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری معاونت فناوری و اقتصاد دانش بنیان سیاست جمهوری نیز حضور شرکت های دانش بنیان در رویداد هفدهم صنعت مالی ایران را به عنوان یک بازوی مهم محتوایی و دستاورد برای صنعت مالی عنوان کرد و افزود: معرفی و آشنایی با دامنه شمول ضمانت نامه صندوق های پژوهش و فناوری بویژه در صنعت مالی از جمله بیمه ها می تواند در رویداد هفدهم بورس و بانک و بیمه تهران با اقبال سرمایه گذاران روبرو شود.

در انتهای این جلسه با طرح 23 مسئله و ارایه راهکارها و چالش های موجود و همچنین انتظارات سازمان ها و نهادهای تابعه وزارت اقتصاد از نمایشگاه هفدهم بورس، بانک و بیمه مقرر شد در جلسه بعدی این شورا به راه حل ها و پیشنهادهای اجرایی برای هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن این رویداد مطابق با درخواست های اعضا از مجری برگزاری نمایشگاه اختصاص یابد.

انتهای پیام/

من رو دنبال کنید نویسنده:

تسنیم

خبرگزاری تسنیم یک خبرگزاری خصوصی در ایران است که ارتباط قوی با سپاه پاسداران دارد. این خبرگزاری در سال 1391 با مدیریت سید مجید قلی زاده آغاز بکار کرده است. مراسم افتتاح خبرگزاری تسنیم روز 22 آبان با حضور علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی و سید محمد حسینی وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار سوره حوزه هنری تهران برگزار شد. هدف از فعالیت این خبرگزاری در اساسنامه آن، بدین ترتیب شرح داده شده است: اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار و تنویر افکار عمومی در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پوشش خبری رخدادهای قوای سه‌گانه، افکارسنجی، ارزشیابی و انعکاس درخواست‌های آشکار و پنهان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و هنری برای ارائه به مبادی تصمیم‌گیری، راه اندازی سایت و خبرگزاری با کسب مجوز از مراجع قانونی ذی‌صلاح و انجام فعالیتهای انتشاراتی. هدف راه‌اندازی این وبسایت خبری تسنیم، پوشش اخبار عربی اعلام شده است اما پوشش اخبار اقتصادی ایران مرتبط با همه حوزه‌های خبری شامل موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین‌المللی به همراه سایر زمینه‌ها اعم از بیداری اسلامی، فرهنگی، ورزشی، اخبار استانها، کاریکاتور، عکس، گرافیک، صوت و فیلم و ... نیز در دستور کار این خبرگزاری قرار دارد. تسنیم همواره استفاده از فناوری های روز اطلاع رسانی در دنیا و نیز مدیاهای مختلف بویژه صوت و تصویر را سرلوحه کار خود قرار داده و در راستای تحقق رسالت و اهدافش بهره گیری از ابزارهای مختلف رسانه‌ای را به نحو احسن به عمل می‌رساند. خبرگزاری تسنیم، فعالیت در دو حوزه کاری داخل و خارج کشور را جزو اهداف خود تعیین کرده و بر آن است تا اقدامات لازم جهت آگاهی بخشی و بصیرت افزایی در این دو حوزه را انجام دهد. در عرصه خارجی، واقعیت‌ها نشان می‌دهد که برخلاف تلاش های نظام سلطه برای جلوگیری از نفوذ و انتشار ماهیت و پیام‌های انقلاب اسلامی، تاثیرگذاری آن همچنان این انقلاب و اهداف آن سرمشق انقلابیون در نهضت بیداری اسلامی شده است و در جنگ نرم علیه ایران موفق عمل می‌کند. در شرایطی که انقلاب اسلامی ابتکار عمل را در عرصه جنگ نرم به دست گرفته است، رسانه‌های وفادار به انقلاب اسلامی بایستی دو وظیفه مهم و اساسی خود را به انجام رسانند: اول آنکه ماهیت، مولفه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین و تشریح نمایند. در این اقدام باید به نظام سیاسی مبتنی بر مردم سالاری دینی بیش از پیش پرداخته شود. مردم سالاری دینی باید به عنوان یک الگوی ویژه برای نظام لیبرال دموکراسی غربی معرفی شود که علیرغم همه موانع که بر سر راه وی بوده، توانسته است تا چهار دهه در مقابل زورگویی سلطه طلبان مقاومت کند و با این حال به دستاوردهای مهمی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری نایل گردد. دوم آنکه، برای جلوگیری از خطر انحراف، اعوجاج، دگرگون وار نشان دادن اهداف، مقاصد و دستاوردهای انقلاب‌های مردمی در نهضت بیداری اسلامی توسط رسانه های نظام سلطه تلاش نماید. رسالت‌های خبرگزاری تسنیم در حوزه فعالیت خارج از کشور دو مورد فوق ذکر شده و در تلاش است تا در کنار سایر رسانه‌های انقلابی و وفادار، آرایش رسانه ای مستحکمی در برابر انحصار و سلطه امپریالیسم رسانه ای به وجود آورد و زبان گویای انقلاب اسلامی و انقلابیون مسلمان و آزادیخواه در تمام نقاط عالم باشد. در عرصه داخلی نیز، تسنیم وظیفه خود می‌داند تا همسو با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی در عرصه وسیع فرهنگی کشور، حضور موثر ایفا نماید و سایر رسانه‌های انقلابی را به منظور همکاری در این مسیر تشویق و هدایت نماید. تسنیم آگاه است که امپریالیسم رسانه ای غرب همواره با انجام اقداماتی تلاش دارد تا علیه افکار عمومی کشور هجمه وارد نماید و در این راستا فعالیت‌هایی جهت مهندسی و جابجایی حقایق در اذهان ملت مسلمان ایران، صورت می‌پذیرد. بنابراین شرایط کنونی ایجاب می کند تا رسانه های متعهد که آگاه و وفادار به اهداف و رسالت‌های انقلاب اسلامی هستند به عنوان سنگرهای دفاعی و سپر مقاومت در مقابل این هجمه‌ها ایجاد شده و فعالیت کنند تا بتوانند از آرمان‌های مقدس نظام اسلامی دفاع کنند و با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به هنگام و موثر، بصیرت افزایی را در جهت مصون سازی و عمق بخشی معنوی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی، سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند. خبرگزاری تسنیم تلاش می‌کند تا رسالت اطلاع رسانی خود را با تکیه بر توان نیروی انسانی مجرب و توانمند در عرصه رسانه‌ای کشور به شایستگی انجام دهد و به عنوان مرکزی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی شناخته شود. تسنیم که به گفته رئیس سپاه محمدعلی جعفری یکی از رسانه‌های مؤمن و انقلابی است که در مقابله با توطئه‌های ضداسلامی و ضد بشری ستمگران وظیفه بسیار سنگینی دارد، در سانحه پرواز شماره ۹۵۲۵ ژرمن‌وینگز یک تن از نیروهای خود  یعنی میلاد حجت‌الاسلامی در سمت خبرنگار را از دست داد. صاحب امتیاز خبرگزاری تسنیم «مؤسسه آتی‌سازان فرهنگ تسنیم» و مسئولیت مدیرعامل آن نیز برعهده سید مجید قلی‌زاده‌ قرار دارد. تسنیم موفق شده است تا چند پروانه حق تکثیر را با عنوان پروانه‌های کرییتیو کامنز (Creative Commons) دریافت کند و تمام محتواهای خود را با این پروانه در اختیار عموم مردم قرار دهد. این پروانه‌ها به تسنیم اجازه را می‌دهد تا اعلام کند چه حقوقی برای خودش محفوظ بماند، و چه حقوقی برای دریافت‌کننده اثر یا خالق‌های دیگر، باقی بماند. خبرگزاری تسنیم با شعار چشمه‌ی جوشان آگاهی بخشی از حضور پر رنگ در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز غافل نشده است و کانال خبرگزاری تسنیم را شکل داده است. تسنیم در سروش با نشانی، tasnimna@ در آی گپ با آیدی tasnimna@ در توییتر  به ادرس Tasnimnews_Fa@ در آپارات tasnim.video@ در تلگرام با ایدی Tasnimnews@ و در اینستاگرام به نشانی tasnimnews_fa@ به فعالیت می‌پردازد و از این پتانسیل شبکه‌های اجتماعی نیز برای آگاهی بخشی استفاده می‌نماید. شما می‌توانید مهمترین اخبار تسنیم را از طریق دسترسی مستقیم در تهران و دیگر شهرهای ایران در اختیار داشته باشید، علاوه بر آن، میتوان برای دسترسی آسانتر به قیمت ارز و طلا و لیگ ایران و جهان از لینک‌های مستقیم استفاده نمایید. برروی وبسایت این خبرگزاری به نشانی اینترنتی تسنیم دات کام میتوان راه‌های ارتباطی مختلف را مشاهده نمود. کاربران می‌توانند با استفاده از تلفن گویا، فکس، تلفن تماس واحد روابط عمومی، پست الکترونیک و همچنین آدرس دفتر این خبرگزاری جهت برقراری ارتباط اقدام نمایند. وبسایت خبرگزاری تسنیم با بازدید میانگین بیش از 200 هزار کاربر علاوه بر پوشش اخبار در حوزه‌های مختلف به درج رپورتاژ و تبلیغات سایر کسب‌وکارها نیز می‌پردازد.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

    دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × 5 =

    پیشنهاد ویژه

    • 5″بهترین پیتزا ناپولیتن تهران” کجاست؟+(آدرس،تلفن)
    • دریافت نرخ دلاری از گردشگران خارجی در هتل‌ها منتفی شد
    • تلگرام کانال گروه هکری حنظله را مسدود کرد
    • مشخصات گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت
    • ۷۰۰ هزار بیت‌کوین در صندوق قابل معامله در بورس انباشته شد
    • اگر وسوسه می‌شوید، بدانید که اجاره حساب‌ رمزارزی چه پیامدهایی دارد؟
    • افزایش بی‌سابقه قیمت TORN پس از رای حقوقی دادگاه آمریکا
    • شمارش معکوس برای سقوط سولانا SOL آغاز شد‌
    • جهش بی‌سابقه شیبا اینو پس از توکن‌سوزی
    • سقوط آزاد قیمت طلا و سکه در بازار + جدول ۱۷ تیر
    • ۳ اقدام فوری برای نجات مردم ایران
    • گردشگری 724
    • ارتباط با تیم گردشگری 724
    • حریم شخصی کاربران گردشگری 724
    • خرید رپورتاژ
    • درباره گردشگری 724
    • شرایط بازنشر محتوا
    • عصر گردشگری
    • قیمت تور مالدیو
    • با تور روسیه از مشهد، یک شب مهمان ما در مشهد باشید!

    info@gardeshgari724.ir

    تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به  گردشگری 724 است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

    • گردشگری 724
    • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
    • هتل ها
    • مقاصد سفر
    • غذا و رستوران
    • میراث فرهنگی
    • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
    • راهنمای سفر
    • سایر
      • همسفر ایرانی
      • بلیط اتوبوس