گردشگری 724 | دنیای گردشگری
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
    • آموزش پایه نهم
۱۵
مهر
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
    • آموزش پایه نهم

راه‌اندازی کمپین «یلدای موسیقی» با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آئین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود. این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و سازهای ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و […]

آذر 27, 1403 یک دقیقه خواندن
چاپ خبر

به گزارش خبرگزاری مهر، امسال به مناسبت سومین سال ثبت جهانی آئین یلدا و ثبت جهانی ساز رباب، کمپینی با عنوان «یلدای موسیقی» و با شعار «آوای یلدای جهانی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این کمپین با هدف پاسداشت میراث ناملموس ایران، به‌ویژه نغمه‌ها و سازهای ایرانی همچون ردیف موسیقی ایرانی، دوتار، عود، رباب و کمانچه، توسط مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طراحی شده است.

پیوند میراث فرهنگی و موسیقی فاخر و جایگاه ویژه موسیقی فاخر ایرانی در میراث جهانی، فرصتی ارزشمند برای معرفی و گرامیداشت فرهنگ و هنر ایران در سطح ملی و بین‌المللی است.

در این راستا، همراهی و مشارکت همه مردم به‌عنوان صدای گویای فرهنگ و هنر، می‌تواند به انتشار این پیام فرهنگی کمک شایانی کند.

مرکز روابط عمومی از همه مردم دعوت کرده تا با انتشار پوستر، محتوا و روایت‌های مرتبط با کمپین «یلدای موسیقی»، با هشتگ‌های
این مرکز را در رساندن صدای این کمپین به گوش مردم همراهی کنند.

همچنین برای گسترش مشارکت عمومی، مسابقه‌ای برای تولید محتوا با محوریت کمپین «یلدای موسیقی» طراحی شده است. از همه علاقه‌مندان دعوت می‌شود از ۲۷ آذر تا ۳ دی‌ماه محتوای خود را شامل عکس، ویدئو، یا روایت‌های خلاقانه، با استفاده از هشتگ‌های در فضای مجازی منتشر کنند.

من رو دنبال کنید نویسنده:

کارشناس روابط عمومی دیجیتال

سلام من امیر حبیب زاده هستم، دانش آموخته مدیریت بازرگانی که چندسالی هست در حوزه دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی دیجیتال (Digital Pr) در حال فعالیت و خدمت رسانی به شما عزیزانم.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =

پیشنهاد ویژه

  • 5″بهترین پیتزا ناپولیتن تهران” کجاست؟+(آدرس،تلفن)
  • ایمانی خوشخو: در گردشگری با موضوع ناترازی معکوس روبه‌رو هستیم
  • اول شارژرها را گرفتند، حالا نوبت کابل‌هاست/ چرا تولیدکنندگان گوشی زیاده‌روی می‌کنند؟
  • تیموری: پایداری گردشگری بدون نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها ممکن نیست
  • چهره سال ۲۰۲۵ گوگل کیست؟ / دونالد ترامپ، ایلان ماسک یا تیلور سوئیفت
  • جاسوسی از کاربران «سیری» گریبان اپل را گرفت!
  • نقش کادک در خودروساز شدن کرمان‌موتور
  • بازار خودرو امروز سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۴ / از کوئیک تا لوکانو ۳.۲ میلیاردی
  • کارگران با دندان‌هایشان خداحافظی کردند!
  • پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۶ مهر | سهامداران بخوانند
  • پیش بینی حیرت انگیز درباره پرواز قیمت طلا | خریداران بخوانند
  • گردشگری 724
  • ارتباط با تیم گردشگری 724
  • حریم شخصی کاربران گردشگری 724
  • خرید رپورتاژ
  • درباره گردشگری 724
  • شرایط بازنشر محتوا
  • عصر گردشگری
  • قیمت تور مالدیو
  • با تور روسیه از مشهد، یک شب مهمان ما در مشهد باشید!
  • ابزار ادرار سرپایی بانوان
  • اقامت دائم اسپانیا

info@gardeshgari724.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به  گردشگری 724 است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
    • آموزش پایه نهم