گردشگری 724 | دنیای گردشگری
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس
۷
آبان
  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس

تویوتا از لوکس‌ترین خودرو تاریخ ژاپن رونمایی کرد

تویوتا در نمایشگاه ژاپن موبیلیتی شو ۲۰۲۵، کوپه لوکس سنچوری را رونمایی کرد؛ برندی مستقل بالاتر از لکسوس که با سفارشی‌سازی کامل و طراحی فست‌بک، مستقیماً رولز رویس و بنتلی را هدف قرار داده است.

آبان 7, 1404 5 دقیقه خواندن
چاپ خبر

تویوتا در نمایشگاه ژاپن موبیلیتی شو ۲۰۲۵، از کانسپت کوپه لوکس سنچوری رونمایی کرد؛ خودرویی که نه تنها نماد جدایی رسمی برند سنچوری از تویوتا است، بلکه به عنوان بالاترین سطح لوکس‌سازی ژاپنی، مستقیماً با غول‌هایی چون رولز رویس و بنتلی رقابت می‌کند. این کوپه بدون نام، با طراحی فست‌بک عظیم، چیدمان چهار صندلی ، مرزهای سنتی را جابه‌جا کرده و سنچوری را به عنوان برندی مستقل بالاتر از لکسوس تثبیت می‌کند. در حالی که رولز رویس اسپکتر تمام‌برقی است، سنچوری با دریچه‌های روی کاپوت که به موتور احتراقی اشاره دارد، رویکرد متعادل‌تری را دنبال می‌کند. تویوتا هنوز زمان عرضه را اعلام نکرده، اما تأکید دارد که سنچوری “اوج لوکس ژاپنی” است.

 

این رونمایی، نقطه عطفی در تاریخ ۵۸ ساله سنچوری است و سؤالاتی درباره آینده لکسوس و استراتژی لوکس تویوتا مطرح می‌کند. در ادامه، به تاریخچه محصولات سنچوری، اهداف برند جدید و سرنوشت لکسوس می‌پردازیم.

مشخصات فنی و طراحی کوپه جدید سنچوری

 

کوپه جدید سنچوری با بدنه فست‌بک عظیم‌الجثه و طراحی دو درب نامتقارن (دو در کشویی در سمت چپ برای دسترسی آسان به عقب و یک در معمولی در سمت راننده) معرفی شد. این خودرو که ابعادی بزرگ‌تر از لکسوس LS دارد، با ظاهری باشکوه و حضور جاده‌ای مشابه رولز رویس اسپکتر، از چراغ‌های دوگانه (dual-headlight) مشابه سنچوری SUV بهره می‌برد. کابین آن شامل چهار صندلی مجزا با خط میانی برجسته، بدون ستون B، فرمان yoke-style و صفحه نمایش مرکزی کوچک و هوشمند (شبیه گوشی) است. موتور آن احتمالاً V8 5.0 لیتری تنفس طبیعی با ۴۲۵ اسب‌بخار یا V6 پلاگین-هیبرید (مانند SUV) خواهد بود که دریچه‌های هود نشان‌دهنده موتور احتراقی است. ویژگی‌های خاص شامل عدم وجود پنجره عقب (در نسخه کانسپت)، سفارشی‌سازی کامل “One of One” و تولید محدود است. این مدل ترکیبی از کانسپت و پیش‌تولید بوده و نسخه نهایی با درهای معمولی، آینه‌ها و ستون B عرضه خواهد شد.

 

 

تاریخچه محصولات سنچوری: از نماد ملی ژاپن تا لوکس جهانی

برند سنچوری، که از سال ۱۹۶۷ نماد لوکس ژاپنی بوده، ریشه در تلاش تویوتا برای ایجاد خودرویی هم‌تراز با استانداردهای جهانی دارد. نام “سنچوری” به مناسبت صدمین سال تولد ساکیچی تویودا، بنیان‌گذار تویوتا، انتخاب شد و اولین مدل بر پایه مدل  کراون ایت ۱۹۶۴ ساخته شد. این سدان فول‌سایز، با موتور V8 2.6 لیتری، دو سال پس از معرفی نیسان پرزیدنت عرضه شد و از همان ابتدا برای مقامات دولتی، رهبران کسب‌وکار و خاندان امپراتوری ژاپن طراحی گردید.

نسل اول (۱۹۶۷-۱۹۹۷): این مدل، که ۳۰ سال بدون تغییرات اساسی پلتفرم تولید شد، بر سادگی ژاپنی و راحتی مطلق تمرکز داشت. با تعلیق هوایی (اولین در سدان‌های ژاپنی)، درهای عقب عریض و طراحی الهام‌گرفته از سلیقه سنتی ژاپنی، سنچوری به نماد “لوکس بدون تجمل” تبدیل شد. تولید ماهانه محدود به ۵۰-۱۰۰ دستگاه بود و لوگوی ققنوس (hou-ou) منحصربه‌فرد آن، از لوگوی بیضی تویوتا متمایز بود.

File:1967 Toyota Century.jpg - Wikimedia Commons

 

نسل دوم (۱۹۹۷-۲۰۱۷): بازطراحی کامل با موتور V12 1GZ-FE (تنها V12 تولید انبوه ژاپنی با ۲۷۶ اسب‌بخار و تمرکز بر سکوت مطلق)، سنچوری را به سطح جدیدی رساند. این مدل، که فقط ۶۰۰۰ دستگاه تولید شد، با عایق‌بندی کامل کابین و تمرکز بر “کان‌کوتسو” (مهارت شهودی)، برای مقامات ارشد ژاپن ضروری شد. در دوران حباب اقتصادی دهه ۸۰، تولید دو برابر شد و نسخه لیموزین ۱۹۸۹ برای مشتریان ثروتمند اضافه گردید.

New Toyota Century limo brings old-school class to Tokyo 2017

 

نسل سوم (۲۰۱۸-تاکنون): بازگشت به V8 5.0 لیتری هیبریدی (۴۲۵ اسب‌بخار) با تأکید بر کارایی و لوکس مدرن. در ۲۰۲۳، سنچوری SUV با V6 پلاگین-هیبریدی معرفی شد و به بازار چین (۴۰ دستگاه ماهانه از طریق نمایندگی‌های لکسوس) وارد گردید. هر خودرو با “کتاب تاریخ سنچوری” (شامل امضاهای مونتاژکاران) مستندسازی می‌شود، که تویوتا آن‌ها را برای همیشه نگهداری می‌کند.

135k Toyota Century SUV makes public debut at Tokyo motor show | Autocar

 

سنچوری همیشه مخصوص بازار ژاپن بوده، اما با تولید محدود و تمرکز بر سفارشی‌سازی، به “بهترین خودروی جهان برای ژاپنی‌ها” تبدیل شد.

برند تازه‌تأسیس سنچوری: هدف‌گیری بازارهای جهانی و رقابت با غول‌های لوکس

در اکتبر ۲۰۲۵، تویوتا سنچوری را به عنوان برند مستقل – بالاتر از لکسوس – معرفی کرد؛ ایده‌ای از آکیو تویودا، رئیس تویوتا، که می‌خواست برندی “در کلاس سوپرلوکس‌ها” ایجاد کند. این جداسازی، سنچوری را از سایه تویوتا خارج می‌کند و با شعار “One of One”، بر سفارشی‌سازی کامل تمرکز دارد.

 

 

سرنوشت لکسوس پس از تأسیس سنچوری: آزادی نوآوری و تمرکز بر پیشگامی

تأسیس سنچوری، لکسوس را از صدر سلسله‌مراتب لوکس تویوتا  پایین می‌کشد، اما به گفته سیمون هامپریز، مدیر برندینگ تویوتا، این تغییر “آزادی عمل” به لکسوس می‌دهد. لکسوس، که با LS 400 رقیب بنز و BMW شد و سال گذشته ۸۵۱ هزار دستگاه فروخت، حالا می‌تواند “به عنوان پیشگام چالش‌های جسورانه” پیش برود .

تأثیر مثبت: لکسوس بر نوآوری (مانند  سوپرکارها، الکتریکی‌ها و …) تمرکز می‌کند، در حالی که سنچوری “اوج اوج”  را هدف می‌گیرد. این جداسازی، مانند سلسله‌مراتب ساعت‌های ژاپنی (Seiko، Grand Seiko، Credor)، لکسوس را برای رقابت با آئودی و مرسدس آزاد می‌گذارد و سنچوری را برای بنتلی و رولز رویس. هامپریز می‌گوید: “لکسوس پیشگام می‌ماند، سنچوری منحصربه‌فرد.”

 

رونمایی از کوپه سنچوری، نه تنها ادامه میراث ۱۹۶۷ است، بلکه تویوتا را به عنوان قدرت لوکس آسیایی تثبیت می‌کند. با تمرکز سنچوری بر کلاس اولترا-لاکچری‌ها  و آزادی لکسوس برای نوآوری، تویوتا سلسله‌مراتب خود را بازسازی کرده. 

 

فناوری مالی نوژا (رونیتو)

نوشته های مرتبط:

  • معروف‌ترین خودروهای ژاپن
    معروف‌ترین خودروهای ژاپن
  • 15 مورد از قوانین عجیب ژاپن که حتی فکرش را نمی‌کنید
    15 مورد از قوانین عجیب ژاپن که حتی فکرش را نمی‌کنید
  • بهترین فست فود های مشهد کدامند
    بهترین فست فود های مشهد کدامند
  • موتور سواری در کیش
    اجاره موتور در کیش برای تعطیلات نوروز 1404
من رو دنبال کنید نویسنده:

اکوایران

اکوایران، تصویر اقتصاد ایران، اولین رسانه تصویری تخصصی اقتصاد ایران، یک وب سایت چند رسانه ای تخصص اقتصادی است که اخبار روز اقتصادی ایران و همچنین جهان را با استفاده از ابزارهای مدرن ویدیو، متن، پادکست، تصویر و... در اختیار مخاطبان اقتصادی قرار می دهد. اکوایران چیست؟ همانطور که از نام وب سایت اکوایران (ecoiran) مشخص است، این رسانه حوزه اصلی کار خود را اتفاقات، رویکردها و تحولات اقتصادی (Economic) که در ایران (Iran) و جهان جریان دارد قرار داده است. امروزه اکوایران توانسته خودش را به یک هاب یا مرکز ارائه بروزترین خبرهای اقتصادی در ایران و خارج از ایران تبدیل کند تا بتواند به بهترین شکل هدف اصلی خود یعنی برآورده کردن نیازهای خاص اقتصادی مخاطبانش را برآورده کند. آخرین اخبار اکوایران، هاب خبری اقتصاد ایران و جهان را در اقتصاد آفرین مشاهده می نمایید. کانال های ارایه اخبار اقتصادی اکوایران برای مخاطبان همانطور که گفتیم، یکی از بارزترین ویژگی های اکوایران نسبت به سایر رسانه های فعال اقتصادی، ارائه انواع مختلف محتوا با روش های مختلف مثل پادکست، ویدیو، متن، تصویر و قالب های روزنامه نگاری است که در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. در واقع اکوایران با اینکار نه تنها توانسته حوزه فعالیتی و مخاطبان خودش را گسترش بدهد تا در هرجایی که از فضای مجازی هستند از سرویس های آن استفاده کنند، بلکه کاربران فضای مجازی نیز می توانند چه در وب سایت ها و چه در اپلیکیشن های مختلف مثل شبکه های مجازی و اپ های پادکست، از محتوای تخصصی که توسط اکوایران تولید می شود استفاده کنند. هدف اصلی اکوایران از اینکار این است که بتواند با افزایش تعداد مخاطبان خود، فرهنگ سازی گسترده ای در افزایش سطح سواد اقتصادی افراد به وجود بیاورد. می دانیم که امروزه شرایط اقتصادی کشورمان در وضع مناسبی قرار ندارد، اما رسانه هایی مثل اکوایران تلاش می کنند تا با افزایش این دانش در زندگی روزمره افراد، سهمی در بهبود شرایط معیشتی و افزایش سطح رفاه مردم داشته باشند. کاربران و مخاطبان اخبار اقتصادی می توانند رسانه اکوایران را در تمام شبکه های اجتماعی پرطرفدار که روزمره از آنها استفاده می کنند دنبال کنند. صفحات این مرکز اقتصادی در اینستاگرام، تلگرام، توییتر، لینکداین و فیسبوک بصورت روزانه فعالیت می کنند و شما را از آخرین اخبار اقتصادی روزدنیا باخبر می کنند. علاوه بر آن، اکوایران با ارائه پادکست های تخصصی در معتبرترین پلتفرم های پادکست در ایران، محتوای اختصاصی خود را در زمینه تحلیل های تخصصی اتفاقات، راهکارها و دانستنی های اقتصادی، نشر اخبار و... در اختیار کاربران این پلتفرم ها قرار می دهد که از جمله آنها می توان به پادبِی، شنوتو، اسپاتیفای، اپل پادکست و کستباکس اشاره کرد. درکنار این موارد می توان به وب تلویزیون اکوایران اشاره کرد که می توانید از طریق سایت هایی مثل اکوایران آپارات یا لوشا آنها را در اختیار داشته باشید.  اینستاگرام و توییتر اکوایران: ecoirantv تلگرام اکوایران: ecoiran_webtv فیسبوک و آپارات اکوایران: ecoiran چه کسانی مخاطب اکوایران هستند؟ در پاسخ به این سوال که چه کسانی می توانند بیش ترین استفاده را از اکوایران داشته باشند و چه کسانی مخاطبان این رسانه هستند، می توان گفت که تقریبا همه افرادی که می خواهند وضعیت معیشتی خود را با اطلاع و آگاهی از اخبار و آموزش های اقتصادی بهبود ببخشد. می دانیم که اقتصاد، یک نیاز اساسی برای بهبود وضعیت و مالی و اقتصادی ماست و اگر بخواهیم وضعیت فعلی و آینده خود را بهتر کنیم به آن نیاز داریم. اکوایران به عنوان یک رسانه اختصاصی در تلاش است محتوایی در این زمینه ارائه کند که برای تمام افراد قابل استفاده باشد. اکوایران در کنار پوشش شاخه های مختلف اقتصادی مثل اقتصاد کلان، اکوایران بورس، ارز و طلا، خودرو، مسکن، خبر های بانکی و... فعالیت های خبری و متنی خود را در چهار صفحه از وب سایتش قرار می دهد: اکوخبر رو در رو رمز ارزها داده نما نبض بورس اکوتِک در هرکدام از این صفحات نوع خاصی از محتوا را می توانیم مشاهده کنیم که علاوه بر حفظ تم و موضوع اصلی که اقتصاد است، موضوعات مختلف دیگری چاشنی محتوایی شده که در اختیار کاربران قرار می گیرد. برای مثال در صفحه ی اکوتِک، خبرها و مقالات اقتصادی را مشاهده می کنیم که در حوزه تکنولوژی منتشر می شوند. از آخرین خبرهای ارزهای دیجیتال گرفته تا اختلالاتی که برای وب سایت ها و برند های مختلف به وجود می آید و باعث به وجود آمدن موج های خبری اقتصادی می شوند. به همین دلیل است که می گوییم تمام افرادی که ذره ای به علم اقتصاد علاقه مند باشند می توانند با مراجعه به وب سایت اکوایران و شبکه های اجتماعی فعال آن خبرها و محتوای ارزشمند و موردنیاز خود را پیدا کنند. کدام خبرهای اقتصادی در اکوایران منتشر می شود؟ اکوایران از ابتدای فعالیت خود سعی کرده تا علاوه بر پوشش خبرهای موثق که دارای ارزش خبری هستند، بخش زیادی از فعالیت های محتوایی خود را روی اخباری متمرکز کند که جذابیت بیش تری برای مخاطبان این رسانه داشته باشند. مثلا یکی از اخبار پربازدید اکوایران، اخبار مربوط به دکتر حسین علایی، استاد دانشگاه تهران است که به واکاوی تاریخی سیاسی مباحث و اخبار روز اقتصادی می پردازد. براساس آمارهایی که وب سایت اکوایران جمع آوری کرده است، اکثر مخاطبان اقتصاد و اکونومی به دنبال آخرین خبرهایی هستند که در حوزه بیمه، ارز و طلا، بانک، مسکن، اکوایران بورس و رمز ارزها منتشر می شود و اکوایران به خوبی نیازهای این بخش را برطرف می کند. در یک نگاه کلی اما می توانیم اخباری که تحت پوشش اکوایران هستند را به موارد زیر دسته بندی کنیم: آخرین اخبار خودرو در اکوایران یکی از پربازدیدترین قسمت تمام وب سایت های خبری و خبرگزاری ها، قسمت مربوط به آخرین اخبار خودرو و صنعت خودروسازی است که همیشه جزء خبرهای داغ و پربازدید به شمار می روند. علت اینکه خبرها و مطالب مربوط به صنعت خودرو تا این حد پربازدید است، این است که امروزه افراد بیش از گذشته به دنبال این هستند که چه اتفاقات و جریاناتی در بازار خودرو درحال وقوع است و با آگاهی از این اتفاقات و تحلیل های کارشناسان بدانند که چه زمانی بهترین موقع برای خرید و فروش خودرو است. روزانه مقالات و خبرهای بسیاری در این حوزه منتشر می شود که اکوایران با انتخاب موثق ترین آنها و انتشارشان در کانال های ارتباطی که بالاتر به آنها اشاره کردیم آنها را در سریعترین زمان در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. اخبار موثق بورس و ارزهای دیجیتال در اکوایران ارزهای دیجیتال و معاملات بورس اگرچه سالیان زیادی است که در دنیا خبرساز می شوند، اما به تازگی توانسته است بصورت گسترده وارد دنیای یکسری از افراد و مخاطبان اقتصاد ایران شوند و بسیاری از افراد نیز توانسته اند با استفاده از نوساناتی که معاملات بورس و ارزهای دیجیتالی به خود می گیرند به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنند. اما همه می دانیم که بی گدار به آب زدن نتیجه ای جز غرق شدن نخواهد داشت و از آن طرف افراد بسیار زیادی هم هستند که صرفا با استناد به شنیده های خود وارد دنیای بورس و رمز ارزها شدند و ضررهای سنگین و غیرقابل جبرانی را متحمل شده اند. به همین دلیل هم اکوایران بخش ویژه ای مربوط به اخبار و محتوای اختصاصی در رابطه با ارزهای دیجیتال و دنیای بورس اختصاص داده است تا با افزایش اطلاع رسانی در این حوزه که هم جای پیشرفت و هم جای ضرر زیادی دارد، مخاطبان خود را آگاه تر و آماده تر به جلو هدایت کند. آخرین اخبار فولاد و صنعت در اکوایران اخبار آهن و فولاد یکی دیگر از مهم ترین خبر هایی است که افراد فعال در این حوزه، شامل معماران و مهندسان پروژه های عمرانی به دنبال آن هستند. می دانیم که آهن آلات تقریبا در تمام بخش های زندگی ما نقش دارند. از ساخت و ساز گرفته تا پروژه های عمرانی و صنعتی، خودرو، مسکن و... همه و همه تحت تاثیر شدید قیمت فولاد و آهن هستند و به همین دلیل هم هست که کوچک ترین تغییر در قیمت خرید و فروش این فرآورده ها می تواند قیمت خودرو و مسکن را تکان دهد. همچنین صنعت فولاد و آهن از جمله اصلی ترین شاخصه های پیشرفت و صنعتی شدن یک کشور به شمار می رود که کشور ما در این زمینه توانسته به جایگاه ویژه ای دست پیدا کند. وجود کارخانجات مختلف و پرظرفیت در سراسر ایران باعث شده تا ظرفیت تولید فولاد و آهن با کیفیت این کشور بیش از پیش افزایش پیدا کند و جزء تامین کننده های فولاد دنیا به شمار برود. اکوایران به عنوان یکی از رسانه های شناخته شده و فعال اقتصاد ایران و جهان آخرین اخبار و تحلیل های خبری در حوزه این صنعت گسترده را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. اخبار ارز و دلار  در اکوایران اکوایران مثل دیگر رسانه های تخصصی اقتصادی خبرهای دست اول و معتبری که در حوزه ارز های جهانی منتشر می شود را در اختیار کاربران ایرانی قرار می دهد. در واقع اکو ایران در تلاش است مخاطبانی که بدست می آورد را در جریان آخرین اخبار قرار دهد تا با تحلیل آخرین وضعیت بازار روز، دید کاربران را نسبت به این بازار مهم باز تر کند. یکی دیگر از شاخصه های مهمی که باعث می شود قیمت محصولاتی که در طول روز یا ماه تهیه می کنیم تغییر کند ارز و دلار است که اکوایران دلار پوشش می دهد، به طوری که قیمت دلار می تواند به سادگی تعیین کند کالایی که امروز خریداری کرده ایم را فردا با همان مبلغ تهیه کنیم یا مجبور به پرداخت هزینه بیش تری باشیم. این مسئله باعث شده تا دنبال کردن اخبار این حوزه و رویداد های خبری مربوط به سکه و ارز های بین المللی مثل یورو و دلار به یکی از مهم ترین اخباری خبرگزاری ها و وب سایت های خبری تبدیل شود. همچنین طیف وسیعی از کاربران با استفاده از این اخبار می توانند اهداف سرمایه گذاری و سودآوری بیش تر خود را محقق کنند، بنابراین بخشی از هدف کلی این بخش ها افزایش دانش مردم نسبت به ارز ها و نوسانات آنهاست. اخبار مربوط به دنیای بیزینس و کسب و کار در اکوایران یکی دیگر از زمینه های مهم خبری و محتوایی که وب سایت اکوایران به آن می پردازد، بخشی است که مخصوص کارآفرینان و کسب و کار هاست و این افراد می توانند آخرین اخبار اقتصادی مربوط به آنها را در اختیار داشته باشند. دنبال کردن این اخبار برای کارآفرینان و خصوصا مدیران کسب و کار های نوپا یا استارتاپ های تازه تاسیس که در ابتدای ورود خود به دنیای بیزینس ها هستند بسیار لازم است، چون که در اختیار داشتن یک منبع کامل از این اطلاعات می تواند به شما در انجام بسیاری از کار ها کمک کند. شما در اکوایران می توانید آخرین و موثق ترین خبرهایی که در حوزه امور بانکی و یا قوانینی که در این حوزه وضع می شوند، صادرات و واردات، آخرین اطلاعات شرکت های بیمه، تغییرات قوانین و صدور چک یا دریافت وام و... را به راحتی در اختیار داشته باشید تا بسته به نوع فعالیتتان از این اطلاعات استفاده کنید. مزیتی که مطالعه این اخبار و اطلاعات برای شرکت ها و کسب و کارها دارد این است که به آنها در تصمیم گیری های مهمی که برای آینده کارشان می گیرند کمک می کند و با استفاده از تجربه کسب و کار های دیگر با دید بازتر عمل کرده و هوشمندانه تصمیم بگیرند. این امر سبب می شود جلوی بسیاری از اشتباهات بزرگ که ممکن است کار ها و فرایندهای آینده یک کسب و کار را به چالش بکشد گرفته شود چرا که شما از آخرین اخبار دنیای کارآفرینی و تحلیل های بازارهای مختلف آگاه خواهید بود. بررسی وب سایت اکوایران ظاهر، امکانات و نحوه چینش محتوا در وب سایت یکی از اصلی ترین مواردی است که مورد توجه افرادی که به دنبال بهترین خبرگزاری ها هستند قرار می گیرد، به شکلی که ظاهر یک وب سایت خبری و نگاه اولی که کاربران به سایت می اندازند تصمیم گیرنده ی اصلی در ماندن کاربر در آن وب سایت است. اکوایران یکی از رسانه های اقتصادی است که طراحی وب سایت آن از کیفیت خوبی برخوردار است و کاربر می تواند به راحتی به بخش ها و اطلاعاتی که به دنبالشان است دسترسی داشته باشد. این کاربر پسندی بودن سایت یکی از نقطه قوت های اکوایران نسبت به بسیاری از خبرگزاری های بزرگ به شمار می رود. در ادامه نگاهی به صفحه ی اول وب سایت این رسانه خواهیم داشت تا ببینیم با اسکرول کردن در صفحه اصلی آن چه نوع اطلاعاتی در اختیار ما قرار می گیرد. اکوایران در نگاه اول اول از همه در بالاترین قسمت صفحه ی این وب سایت می توانیم آخرین اخباری که در آن روز منتشر شده است را در اختیار داشته باشیم. اغلب خبرها و مطالبی که مشاهده می کنید به همراه ویدیوی اختصاصی آن منتشر شده اند و شما می توانید با کلیک روی هرکدام اطلاعات جامع آن صفحه را در قالب ویدیو بدست بیاورید. بعد از آن با هر اسکرول می توانیم خبرهای مختلفی را ببینیم که به شکل دسته بندی شده در اختیارمان قرار می گیرند و ما می توانیم آخرین اخبار هر حوزه را در همان صفحه اول در اختیار داشته باشیم. این دسته بندی ها به ترتیب شامل موارد زیر می باشند: اخبار اقتصاد کلان آخرین خبرهایی که در حوزه تورم، وضعیت اقتصادی جامعه، امور مالیاتی و هزینه های دولت در این قسمت قرار گرفته است. اخبار طلا و ارز همانطور که از نامش مشخص است، خبرهای موثق حول ارز، سکه، دلار و طلا منتشر می شوند به ساده ترین شکل در اختیار شما قرار دارد . اخبار بورس یکی از قسمت های محبوب کاربران که خبرهای افزایش قیمت سهام شرکت ها، اخبار مربوط به سرمایه گذاری، مطالب آموزشی و تحلیل های بنیادی شرکت ها در آن قرار می گیرد. اخبار تجارت خبرهای حوزه صادرات و واردات، قیمت های فولاد و خبر های آن، اخبار و قوانین جدید گمرک و اخبار تولیدکنندگان ایرانی در این قسمت منتشر می شوند. اخبار سیاسی اخبار کشورهای مختلف و تصمیمات سیاستمدار های آنها، اخبار پنج به علاوه یک و خصوصا آخرین اخبار برجام که امروزه بسیار داغ است را در این قسمت پیدا خواهید کرد. اخبار مسکن بالا و پایین رفتن قیمت مسکن، قوانین جدیدی که برای ساخت و ساز وضع می شود، گزارش شرایط محله های مختلف تهران و شهر های مختلف و... در بخش مسکن اکوایران منتشر می شوند. آخرین اخبار صنعت خودرو صنعت خودرو نیز یکی از بخش های پرطرفدار برای کاربران است که در آن خبرهای مربوط به خودرو های داخلی و خارجی در اختیارشان قرار می گیرد. اخبار حوزه انرژی  شرایط قطعی برق شهر ها، خبرهای حوزه نفتی، قوانین و اخبار اوپک، توافقات کشور ها، اخبار صادرات و واردات نفت و گاز را می توانید در این قسمت مطالعه نمایید. آخر هفته با اکو ایران بخش آخر صفحه اصلی وب سایت رسانه اکوایران به نام آخر هفته با اکوایران، شامل پربازدیدترین اخباری است که در طول یک هفته منتشر می شود و از استقبال خوبی از سمت کاربران برخوردار می شود.

هیچ دیدگاهی درج نشده - اولین نفر باشید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هفت =

پیشنهاد ویژه

  • 5″بهترین پیتزا ناپولیتن تهران” کجاست؟+(آدرس،تلفن)
  • تویوتا از لوکس‌ترین خودرو تاریخ ژاپن رونمایی کرد
  • آخرین قیمت پژو ۲۰۷، دنا پلاس و تارا در بازار امروز چهارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۴/ این خودرو 20 میلیون گران‌تر شد
  • داستان تکراری عرضه خودرو در بورس کالا
  • کاهش قیمت طلا ادامه دار است؟/ پاسخ رئیس اتحادیه طلا
  • نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۴ کی اعلام می شود؟ + زمان شروع ثبت نام جدید
  • معجزه تازه چین به بازار آمد ؛ بهبود شکستگی در ۳ دقیقه !
  • همدستی چین و آمریکا برای قتل پورشه
  • ماشین‌ چینی‌های ایران‌خودرو 200 میلیون گران شدند
  • قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۶ آبان 1404/ از دنا پلاس تا کیا K5
  • مهاجرت افراد زیر 18 سال به انگلستان
  • گردشگری 724
  • ارتباط با تیم گردشگری 724
  • حریم شخصی کاربران گردشگری 724
  • خرید رپورتاژ
  • درباره گردشگری 724
  • شرایط بازنشر محتوا
  • عصر گردشگری
  • قیمت تور مالدیو

info@gardeshgari724.ir

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به  گردشگری 724 است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

  • گردشگری 724
  • جاهای دیدنی و جاذبه‌های گردشگری (ایران و جهان)
  • هتل ها
  • مقاصد سفر
  • غذا و رستوران
  • میراث فرهنگی
  • فرهنگ و تاریخ (ایران و جهان)
  • راهنمای سفر
  • سایر
    • همسفر ایرانی
    • بلیط اتوبوس